Przeżyj przygodę na Wielkiej Rafie nie wychodząc z domu!

No dobrze – trochę mnie poniosło z tą przygodą, ale też jest fajnie. Google Maps udostępnił wysokiej jakości, podwodne zdjęcia Wielkiej Rafy Koralowej. Zanurkujemy?  

Moja ulubiona firma – Google zaskakuje mnie po raz kolejny. Obfotografowali już z każdej strony, każdą ulicę na świecie. Można u nich znaleźć zdjęcia z praktycznie każdego ciekawego miejsca na ziemi. Ba, można z nimi odbyć nawet wirtualny spacer po Antarktydzie . A teraz, można też obejrzeć panoramiczne zdjęcia z Wielkiej Rafy.

Jeżeli jednym z waszych marzeń jest nurkowanie na Wielkiej Rafie Koralowej u wybrzeży Australii, to… nie liczcie, że to zastąpi wam tamte doznania. Ale i tak zrobi ogromne wrażenie. Tutaj macie króciutki filmik o tym jak powstawały podwodne ujęcia:

Nie ma tych zdjęć zbyt wiele, bo póki co, oprócz Wielkiej Rafy możemy sobie zobaczyć tylko takie lokacje jak Hawaje czy Filipiny. Google obiecuje jednak rozwój projektu. Trzymam kciuki. Mogę nawet pojechać tam fotografować jeśli trzeba!

No dobrze, no to łapcie linka do map.

Enjoy!

Bądź na bieżąco – polub Volfiego na facebooku!

5 thoughts on “Przeżyj przygodę na Wielkiej Rafie nie wychodząc z domu!

  1. Niesamowita sprawa. Kiedyś muszę zarezerwować trochę wolnego czasu i odbyć wirtualną podróż po ciekawych miejscach. Może, któreś mnie zachęci do prawdziwej podróży?

  2. mojej ulicy nie obfotografowali. Phi, w ogóle nie ma na zdjęciu mojego domu, dokumentalnie zatem stan jest sprzed 2002 roku 😀

    Najbardziej żal mi było Francuza, co przyjechał na wymianę do mojego syna wczesną wiosną br. Ja im zajrzałem w firanki, a oni… byli dzieli, wysłali dziecko w zupełną dzicz 😀

Skomentuj

